Wednesday, February 4, 2009

store oh store..

hari semalam selepas sahaja saya,yazid dan iz ke bukit cerakah kami terus ke store...setiba kami disana ramai betul fesi yand tidak dikenali agak janggal rasanya...first impresion saya dah salah apabila saya lupa yang saya berada di store,maksud saya adalah saya tidak memakai kasut ke store,pekara ini membuatkan saya sama sekali tidak selesa maka saya meminta kebenaran untuk pulang dan tukar kasut.banyak tentang layout penempatan saya uruskan bersama fesi.insyaallah semuanya ok..dengan perut yang belum diisi saya terus bersama kawan2 lain untuk mengemas barang di store..akhir sekali kami meeting bersama afiq untuk memberi laporan dari setiap biro.sampai disitu sahaja saya mampu bersama mereka kerana saya mempunyai kelas koko untuk dihadiri...hari ini hari tyerakhir kami masuk store untuk buat last cekup.

No comments: