Wednesday, February 25, 2009

abseiling atas katil...

hey blogers...minggu lepas ada kelas abseiling bersama En.Hisyam,tapi saya tak dapat hadir bersama2 mereka melakukan aktiviti berkenaan.sedih sangat sebab abseiling adalah salah satu aktiviti yang saya tunggu2 sejak sem lepas.
anyway,saya ada sebab tersendiri kenapa saya tidak hadir ke kelas itu.well,saya tak hadir sebab saya kena tahan di wat Hospital Tengku Ampuan Afzan akibat daripada jangkitan baktiria dalam darah...hmm..sunyi n rindu sgt nak belajar dengan kawan2 tapi apakan daya..orang belajar praktikal abseiling saya belajar teori atas katil.nasib baik ade senior yang sudi bagi pinjam buku log dan nota tentang outdoor.tak lah saya blur nanti..alhamdulilllah sihat juga akhirnya dan banyak benda nak kejar dalam pelajaran ni.so mintak diri dulu ya..kalau ada apa2 info yang perlu saya tau masa saya tiada tolong2 lah beritahu..bye salam..

3 comments:

anis shafiqa said...

cian ko darlene..
xpe2.. t kt final kem kte wt abselling sme ek...

ad_chester said...

xpe lar..bnda xler nk elak da..nsib r 2 k..trimelah ngan redha..

Clarise said...

thanks anis n aidie,nanti masa final camp tolong2 lah budak yang baru belajar ni k...