Wednesday, February 4, 2009

SERANGAN ANONYMOUS!!!

hai blogers,ingin saya berkongsi pengalaman saya apabila diserang anonymous...
begini ceritanya,saya tiba2 dapat satu comen dari beliau dengan menggunakan kata2 yang kurang menyenangkan...pada mulanya saya agak keliru mengapa saya dituduh,tetapi dengan kuasa tuhan saya biarkan aja...semakin saya biar semakin banyak komen2 beliau masuk dan seolah2 beliau mempunyai suatu perasaan yang sangat membenci diri saya,walaupun saya tidak tahu siapa gerangan beliau tetapi saya pasti ada pekara yang membuatkan beliau bertindak sedemikian.malah ada diantara komen beliau terpaksa saya padam untuk menjaga keselamatan orang lain. yang menjadi kemusykilan adalah apabila anonymous hanya menyerang saya dan juga pengarah program (afiq),kenapa beliau ingin melaga-laga kan kami???dengan berkat kesabaran akhirnya En.Hisyam menasihati kami supaya tidak mengendahkan beliau dan mengingatkan kami supaya jangan sesekali bertindak sedemikian kerana ianya bukan sahaja membuatkan mangsa tidak senang duduk malah turut mengakibatkan kami berpecah belah.akhir kata maafkanlah sekiranya tersalah bicara dan sesungguhnya yang buruk itu datang dari kita dan yang baik itu datang dariNYA..amin..

10 comments:

hisyamchemat said...

Biarkan...biarkan

Apize said...

nak bagi soalan ni. (jawapan bagi kat kak Lenny) - Apa beza FASILITATOR dengan INSTRUKTOR? Abg2 and Kakak2 PERLU Fasi atau Instruktor?

Clarise said...

maaf abg silap akak2 dan abg2 instructor,bkn fesi...mungkin dah terbiasa panggil fesi kot...maaf lah ek sy budak baru belajar...thanks tegur..

Clarise said...

baik En.Hisyam.

PERLU UiTM said...

Tahniah atas kewujudan blog ini. Semoga blog ini kekal.

Good Luck untuk program First Camp ini. Semoga dapat belajar dan seterusnya mengaplikasikan apa yang dipelajari.

Anonymous said...

rilek suda..... asam garam org glmour...... hahah!!!!

Clarise said...

hahaha...glamour sgt ke darlene ni???rasa2nya tak lah se glamour arau kot..huhu...

Anonymous said...

ble jd nak jd glamour?
ni r masenye.. haha..
t x glamour susuah ati plak..

Anonymous said...

bongok!!! bute i.t..eje pn tak btul nk sindir org.......

Clarise said...

sabar pejal sabar...biarkan die nak tambah dosa dari pahala..jangan kita nak ikut die palak...