Friday, April 10, 2009

mandi air terjun.

untuk melakukan aktiviti waterfall abseiling kami perlu mendaki bukit selama 30 minit.memang mencabar sebab laluan yang digunakan curam dan licin skali tersilap malanglah nasib.pergerakkan kami ambil masa yang sedikit lama kerana bob salah seorang kumpulan kami sakit kaki.dah tiba di kaki air terjun kami pun bersemangat nak bt,tak sabar2 nak tunggu giliran tapi ynag kelakarnya bila dah tiba giliran pas sorang2 tak jadi nak bt sebab takut.huhu..bagi saya ynag langsung tak ada pengalaman dalam abseiling lagi lah kecut perut.tah brapa kali ikat bowline n buka balik sebab tak yakin.udahnya saya orang yg ke 3 akhir untuk melakukan akitiviti ni.sebelum turun kena jerit nama dulu.dah lah takut sebut nama sendiri pun dah tak betul..masa turun licin sgt and takut sangat2.tapi bila dah sampai rasa nak bt lagi..huhu..so saya ambil kesempatan untuk mandi..huhu..saya rasa happy sgt sbb dapat tolong kawan2 masa diorang nak turun bukan apa saya tengok fesi yang menunggu tu dah menggigil sampai cram kaki2 diorang so apasalahnya tolong..masa nak tirun tu tak tau lah brapa banyak kali saya jatuh.siap terpijak laluan semut lagidah tak pasal2 kena serangan semut.tapi pengalaman ni memang best lah sebab dah lama mengidam nak bt..huhu..thanks kawan2 yang menolong..

No comments: