Friday, April 10, 2009

the final desteny have been fullfill.

alhamdulillah dengan kuasa yang maha esa kami berjaya mengharungi final camp kami.pahit manis kami tempuhi bersama dan segala kenangan disimpan selamanya.walaupun ada beberapa pekara yang mengganggu saya sewqaktu camp dan selepas camp kenangan bersama kawan2 tak mungkin saya lupakan.kerana itulah kenangan yang tercabar dan tak mungkin saya harunginya lagi...
kepada En Hisyam terima kasih yang tak terhingga saya ucap kan kerana mengajar kami dari awal semesta sehinggalah ke hari ini.saya pasti sir mesti penat melayan karenah kami semua.terima kasih banyak2 sir.moga tuhan membalas segala budi baik sir..
kepada rakan2 seperjuangan,terima kasih kerana banyak membantu saya.walaupun ada dikalangan kamu yang tidak senang dengan cara saya tapi masih lagi kamu semua ingin membantu insan selemah saya.terima kasih banyak2 atas segala pengalaman yang kita kongsi bersama.dan maafkanlah seandainya ada kelakuan atau tutur bicara yang menyakitkan hati kalian.sesungguhnya yang baik itu dari allah dan ynag buruk itu dari saya..saya berdoa agar kalian berjaya dalam hidup dan teruskan berkawan dengan saya..salam sayang dari sahabat kalian DARLYN.

No comments: