Friday, January 23, 2009

meeting with perlu

mlm semalam kami ade meeting dgn anggota perlu yang akan mengiring kami nanti..
so satu keburukkan kami dah tertera apabila ketua tak mampu bagi kt putus, kejap kt ade meeting dan kejap kata tak ada so skt sbyk mengelirukan kami...nasib bk sy ambik inisiatif untuk turun awal di pool side...dan meeting itu akan dilangsungkan juga...
salah seorg daripada kami datang lewat so terpaksalah kami tunggu dia,mungkin dia juga keliru dgn sms yang diberikan kepadanya.
apa2 pun,meeting berlangsung dgn baik dan banyak masalah dapat dirungkai seperti masalah pemakanan,peralatan dan jg penempatan..
sbg ajk penempatan sy telah nyatakan masalah kami dan semuanya selesai mlm itu jg..
alhamdulillah...penempatan lah paling skit masalah kerana kami mampu berkeja sama,bukan sahaja dikalangan ajk malah dengan peserta dari INSTAC...mereka sering menghubungi kami dan berkongsi idea untuk menyelesaikan masalah mengenai penempatan..so semuanya dah siap dan tinggal lg nak bayar and terus jalan kan aktiviti...dari meeting itu jg kami dapat belajar banyak pekara mengenai perkhemahan..dari pemakanan hinggalah ke kerja2 khas..alhamdulillah bertambah lagi ilmu7 kami walaupun balik pukul 12.15 pagi.... sadakallahhulazim..

6 comments:

wegreentheearth said...

harap2 semua masalah akan dpt diatasi dengan baik...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
hisyamchemat said...

Apa dah jadi dengan Pengarah?

wegreentheearth said...

anonymous bercakap melalui pengalaman yg dilalui...
anda pengarah camp mana ye anony?

Apize said...

salam

Betul ke ejaan Instec tu? cuba check balik yer..tu kat nama khas..kalau UiTM org len eja UTiM, lain dah kan..

Clarise said...

minta maaf kalau ade yang terasa..ikhlas tak pernah terlintas pown nak kn kan sesiapa,apa yang sy tulis adalah pengalaman sy sendiri...mohon ribuan kemaafan sekiranya terasa...salam..