Tuesday, January 6, 2009

HARI IKAT-MENGIKAT

hari mmg mencabar sabab dah lama betul tinggalkan ilmu ikatan ni,dan kebanyakkannya saya dah lupa cara2 ikatan tersebut.walaupun dalam keadaan tidak berapa sihat namun menuntut ilmu itu adalah pekara wajib so nak tak nak kena pergi sekurang-kurangnya dapat ilmu.dalam kelas outdoor td ada beberapa muka yang tidak dikenali,mula2 sy takut kerana mereka kelihatan lebih tegas dari c.hisyam,tp ternyata sy slh kerana mereka sangat baik sanggup luangkan masa bersama kami untuk berkongsi ilmu.kelas tadi memang menyeronokkan tapi saya agak kecewa kerana tali saya tidak sesuai dgn kemampuan sy.tali 2 keras sangat sehingga tangan sy menjadi merah untuk membuat sesuatu ikatan.agak sukar bagi saya untuk belajar dalam keadaan begitu,tp saya tidak menyerah kalah.selagi mampu sy akan buat.next time saya bawa tali yang lbh lembut supaya senang untuk sy buat ikatan...bak kata orang tua2 dimana ada kemahuan di situ ada jalan.tadi masa c.hisham tayangkan gambar2 semasa kempin sy sedang menahan skt yang teramat nak keluar kanrang rasa rugi so tahanlah selagi boleh,nasib baik tak dek org perasan.habis je kelas terus pg pusat kesihatan,dan Dr. telah pun bagi ubat.saya harap esok saya boleh sembuh dan dapat bersama kawan2 mengharungi lembaran baru.kepada sesiapa yang telah baik hati berkongsi ilmu bersama saya,saya ucapkan ribuan terima kasih atas jasa anda dan sekiranya saya buat salah tegur2lah dgn baik kerana setiap manusia mempunyai perasaan yang harus dijaga bersama..salam dari insan yang lemah,darlene...

6 comments:

wegreentheearth said...

salam...
biasalah mula2 belajar...
merah2 tangan tu adat...
esok pegi camp jadi hitam plak...
hahaa...
cari tali yang lembut sikit...
senang nak blaja nanti...
jangan malu untuk bertanya...

salam rekreasi...
cheers...

FoO dA fIrSt#1 said...

rugi saya tak datang td.

~izHa ChiCkY NunU~ said...

btol2......
malu bertaye sesat jln.......
hrm.....
ala nnt time camp ak lh merah tgn tu......
pape pown....
gud luck k..

Clarise said...

thanks,alhamdulillah first camp ok.tapi memang merah tangan.nanti klu sy ade wat silap tolong lah tunjuk kan jalan yang benar ye..salam pembelajaran..

Clarise said...

thanks,alhamdulillah first camp ok.tapi memang merah tangan.nanti klu sy ade wat silap tolong lah tunjuk kan jalan yang benar ye..salam pembelajaran..

Clarise said...

thanks,alhamdulillah first camp ok.tapi memang merah tangan.nanti klu sy ade wat silap tolong lah tunjuk kan jalan yang benar ye..salam pembelajaran..