Monday, March 30, 2009

grounded at kenanga inn...

salam..hai ni nak mai cite tentang kami yang nak pergi final camp kat janda baik pahang.firstly,sy memang happy sangat sebab kem ni dibuat di kampung halaman saya sendiri.nak kata dekat pun dekat dari shah alam ni...macam biasa lah petang tu kami ada majlis perasmian kat dewan kenanga.saya yang baru je salin baju exstremly X camp ni naik lah ke dewan.belum pun kaki melangkah masuk Saufe(salah seorang peserta) meminta bantuan agar saya menjadi pengacara majlis..wah terkejut besar saya sebab tak pernah hidup saya jadi MC sebelum ni dah lah last minute tapi kawan punya pasal jadi lah...haha lawak and nerves sgt sampai cakap pun salah..cendera hati jadi cendera mati..adoi..malam kami ada sesi ais breaking,kami mengenali antara satu sama lain termasuklah fesi2 kami.pening jugak kepala nak menghafal nama2 mereka ni..lepas tu kami buat sorak untuk kumpulan masing2.di ikuti dengan sesi mengangkut barang masuk lori dan sambungan ais breaking.malam itu saya dan aidie telah menerang kan campsite yang akan dibina. agak banyak juga yang perlu diterangkan supaya nanti tak keliru.malam saya kena sentri dari 3am sampi 4am.alhamdullillah semua selamat dan tak sabar2 nak pergi final camp.

No comments: